TO JEST PRZYKŁADOWY SKLEP OPROGRAMOWANIA REDCART.PL ZAMÓWIENIA NIE BĘDĄ REALIZOWANE!

Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

  1. Co udostępniamy

  2. Jak wyglądają warunki cenowe

  3. Czy pobieramy dodatkowe opłaty

  4. Jak wygląda składanie zamówień

  5. Warunki włączenia usługi

  6. Co dalej po okresie startowym

  7. Wszystko na temat zdjęć

  8. Kable i przewody

  9. Towar wysyłany na paletach

  10. Magazyny zewnętrzne

  11. Co gdzie komu zgłaszać

 

Co udostępniamy

TIM to baza 218 000 produktów dostępnych na tim.pl z tego ok 60 000 są to produkty dostępne bezpośrednio z magazynu 3LP realizowane w czasie 24 godzin, ok 31000 produktów dostępnych z magazynów dostawców realizowane w czasie 72 godzin, 3100 produktów dostępnych z magazynów dostawców realizowane w czasie 10 dni roboczych oraz 123 900 produktów realizowanych na zamówienie w czasie 14 dni roboczych

Udostępniamy takie dane jak:

  • indeks TIM

  • kod EAN

  • nazwa

  • cena

  • informacja o możliwości zwrotu towaru

  • informacje o stanie magazynowym dla produktu

  • indeks ( nr katalogowy) producenta

  • drzewo kategorii sklepowych

  • kategorie sklepowe

  • dane techniczne produktu (specyfikacja produktu)

  • czas realizacji wysyłki dla produktu

  • dostępność produktu

  • zdjęcie ze znakiem wodnym TIM (udostępniamy tylko te zdjęcia które są zrobione przez naszego fotografa ok 65 000 zdjęć)

  • zdjęcie ze znakiem wodnym klienta (udostępniamy tylko te zdjęcia które są zrobione przez naszego fotografa ok 65 000 zdjęć)

  • cena zakupu przez klienta zgodnie z jego warunkami

 

 

Jak wyglądają warunki cenowe

Rejestrując się na sklepie TIM jako przedsiębiorca i wybierając profil działalności „Hurtownia” otrzymają Państwo lepsze warunki cenowe.

Po rozpoczęciu współpracy mogą PAństwo również negocjować warunki cenowe na wybrany przez Państwa asortyment z Państwa opiekunem handlowym, który zostanie do Państwa przypisany.

 

Czy pobieramy dodatkowe opłaty

TIM pobiera opłatę za udostępnienie bazy produktowej po API uzależnioną od formy płatności.

Jeśli klienci płacą za cały rok z góry opłata wynosi 1999zł netto

Jeśli klienci płacą w cyklu miesięcznym opłata wynosi 199zł netto. Przy tej formie płatności FV będzie generowania co miesiąc od dnia uruchomienia usługi.

Niezależnie od formy płatności umowa obowiązuje 1 rok.

Klienci mają możliwość do jednorazowego skorzystania z 30 dniowego okresu startowego.

TIM nie pobiera żadnych dodatkowych opłat za wysyłkę towaru bezpośrednio do klienta końcowego.

 

Jak wygląda składanie zamówień

Zamówienia od Państwa klientów należy złożyć za pomocą strony tim.pl wyszukując zamówione produkty i dodjać je do koszyka. Do wyszukiwania produktów posługujemy się indeksem TIM który jednoznacznie identyfikuje produkt na sklepie. Produkty dodajemy do koszyka wybierając opcje "inny adres dostawy"

Wszystkie informacje o kosztach wysyłki znajdą Państwo tutaj: https://www.tim.pl/status-klienta/

 

Zamówienia na produkty dostępne z magazynu centralnego oznaczone jako produkty z czasem realizacji 24h są realizowane tego samego dnia pod warunkiem że zamówienie złożone jest do godziny 15:00

 

W modelu dropshippingowym nie udostępniamy możliwości nadawania przesyłek pobraniowych.

 

 

Warunki włączenia usługi

Abyśmy mogli rozpocząć współpracę proszę o zarejestrowanie się na naszej stronie jako przedsiębiorca i wysłanie formularza zgłoszeniowego po przez stronę: https://www.tim.pl/integruj-sie-z-tim/

 

Po przesłaniu formularza pojawi się Państwu dodatkowa opcja w ustawieniach konta, gdzie będą Państwo mogli dokończyć proces włączania usługi udostępniania danych. Otrzymają Państwo informację zwrotną na adres e-mail na który jest zarejestrowane konto o uruchomieniu dodatkowych ustawień wraz z instrukcją o dalszych krokach. Gdzie ponowie będą Państwo musieli wybrać pakiet, podać nazwę strony internetowej na której będą zamieszczane produkty oraz zaakceptować regulamin.

Cała procedura uruchomienia dostępu trwa ok 2 dni roboczych.

 

 

Co dalej po okresie startowym

Po zakończeniu okresu startowego dostęp do usługi zostanie wyłączony. Zostaną Państwo poinformowani o wyłączeniu usługi za pomocą poczty elektronicznej wraz z dalszymi instrukcjami jak włączyć pakiet płatny.

Jeśli nie zdecydują się Państwo na dalszą współpracę to zgodnie z regulaminem powinni zaprzestać korzystania z pobranych danych.

 

Jak wyglądają reklamacje i zwroty

 

 Obsługa zwrotów oraz reklamacji odbywa się przez naszą platformę zakupową tim.pl

 

 

W procesie składania zwrotu mogą Państwo wybrać adres pod który ma się zgłosić kurier po paczkę.

W TIM zwrot jest dodatkowo płatny.

 

Proszę pamiętać że sprzedając do klientów detalicznych trzeba wziąć pod uwagę prawa jakie przysługują konsumentom kupującym towar na odległość. Są one inne od praw, które przysługują przedsiębiorcą.

Część produktów z bazy TIM ma wyłączoną możliwość zwrotu towaru są to takie produkty jak:

  • produkty na zamówienie

  • produkty cięte

  • produkty z wyprzedaży

  • produkty z magazynów zewnętrznych

  • produkty w promocji z nagrodą

 

 

Więcej informacji znajdą Państwo tutaj:

https://www.tim.pl/jak-kupowac/reklamacje/

 

Wszystko na temat zdjęć

TIM udostępnia tylko te zdjęcia, które są zrobione przez naszego fotografa na magazynie centralnym.

Jest to baza ok 65 000 zdjęć i są to zdjęcia głównie produktów dostępnych z magazynu centralnego z czasem realizacji 24h.

Każde zdjęcie posiada znak wodny. Klienci mogą wybrać opcję pobrania zdjęć z własnym znakiem wodnym. W tym celu po otrzymaniu dostępu do bazy produktowej należy przesłać logo w rozdzielczości pomiędzy 500x500, a 1000x1000 na adres api@tim.pl. Logo powinno być czarne, a tło przezroczyste.

Zdjęcia ze znakiem wodnym klienta mogą różnić się rozdzielczością od zdjęć z logo TIM.

Aby zaczytać zdjęcia ze znakiem wodnym do REDCART należy oznaczyć pole "własny znak wodny…" podczas konfiguracji połączenia.

 

Kable i przewody

Dla każdego ciętego kabla i przewodu sprzedawanego me metry może doliczyć się dodatkowa opłata. Jeśli wartość danego odcinka ciętego nie przekroczy 400zł netto to koszyk na tim.pl w momencie składania zamówienia doliczy dodatkową opłatę. Aby przenieść tę opłatę na klienta końcowego należy utworzyć dodatkowe reguły na koszyku w REDCART.

Aby otrzymać instrukcję konfiguracji należy w odpowiedzi na wiadomość z danymi dostępowymi wysłać informację o integracji bazy produktowej przez REDCART.

 

Towar wysyłany na paletach

TIM nie udostępnia parametru waga w ramach swojej integracji.

Aby zaczytać wagę na produktach paletowych klienci otrzymują instrukcję jak skonfigurować konto i ustawić inny koszt transportu na produktach wysyłanych na paletach.

Aby otrzymać instrukcję konfiguracji należy w odpowiedzi na wiadomość z danymi dostępowymi wysłać informację o integracji bazy produktowej przez REDCART.

 

Magazyny zewnętrzne

TIM w swojej ofercie posiada produkty dostępne w magazynów zewnętrznych, produkty te oznaczone są czasem realizacji 72 godziny.

Produkty z magazynów zewnętrznych są wyłączone z możliwości zwrotu oraz nie posiadają zdjęć na produktach.

 

Co gdzie komu zgłaszać

We wszystkich sprawach związanych z usługą udostępniana bazy produktowej po stronie TIM należy pisać na adres api@tim.pl

Sprawy związane z warunkami handlowymi należy zgłaszać do opiekuna klienta, który jest przypisany indywidualnie do każdego klienta.

Wszystkie reklamacje i zwroty należy składać przez tim.pl korzystając z zakładki "Moje konto", "Reklamacje i Zwroty"